تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خجالت نکش» کمدی سالمی است/ بازخوردهای مثبت فراوانی گرفتیم

تهیه کننده سینما گفت: اگر «خجالت نکش» کمدی سالمی نبود، نمی‌ساختیم چرا که برای من ساخت فیلمی سالم و عامه پسند مهم است.

 به گزارش سینماخبر سید امیر پروین حسینی تهیه کننده سینما درباره چگونگی اکران «خجالت نکش» اظهار کرد: کمبود سانس و سالن به دلیل تراکم اکران، آزار دهنده است اما با این اوصاف مردم «خجالت نکش» را دوست داشتند.

وی با بیان اینکه مردم نظرات منفی کمی برای این فیلم گذاشتند، افزود: همانطور که طراحی کرده بودیم مردم با دیدن فیلم به آرامش و لذتی خاص می‌رسند و لبخند روی لبان آنها می‌نشیند.

پروین حسینی در خصوص سالم بودن نوع کمدی «خجالت نکش» بیان کرد: اگر کمدی سالمی نبود اصلا نمی ساختیم؛ چرا که برای من ساختن فیلمی سالم و عامه پسند مهم است.

این تهیه کننده در ادامه درباره پخش فوتبال در سینماها گفت: فکر خوبی است چون مردم شاد و سرگرم می شوند اما در وضعیت کنونی که  با کمبود سالن روبرو هستیم و حتی به برخی آثار از جمله «خجالت نکش» سانس تعلق نمی‌گیرد و با چند سانس اکران می‌شوند، اتفاق درست و خوبی نیست.

وی ادامه داد: باید کمی فکر کنیم آیا در این شرایط با تراکم اکران بالا می توان پخش فوتبال را اضافه کرد؟ و باید از اکران کدام فیلم بگذریم که متضرر نشود؟

پروین حسینی گفت:  در سینماهای سیار، سوله های بزرگ و ...که چندین برابر سالن های سینما ظرفیت دارند، می توان برای مردم فوتبال پخش کرد چرا که پخش فوتبال در سینماها در شرایط کنونی اتفاق خوبی نیست.

لازم به ذکر است؛ «خجالت نکش» فیلمی کمدی و طنز است و داستان زن و شوهر میانسالی را روایت می کند که در سن میانسالی به طور ناخواسته صاحب فرزند می شود و این ماجرا برای آنها مشکلاتی را ایجاد می کند، آن ها از جود این بچه شرمگین وخجالت زده می شوند و دعوایی میان آن دو راه می افتد.

احمد مهران فر و شبنم مقدمی بازیگران اصلی این فیلم هستند. همچنین سام درخشانی، لیندا کیانی، الناز حبیبی و شهره لرستانی نیز در این فیلم حضور دارند.

این فیلم اولین تجربه بلند سینمایی رضا مقصودی است که سید امیر پروین حسینی تهیه کننده آن است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خجالت نکش» کمدی سالمی است/ بازخوردهای مثبت فراوانی گرفتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..