تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک 4 میلیاردی رهبر انقلاب به گلریزان ستاد دیه کشور

رهبر معظم انقلاب به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه کشور مبلغی معادل 4 میلیارد ریال اختصاص فرمودند.

به گزارش صدخبربه نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، علاوه بر حمایت معنوی از این نهاد حمایتی، از ابتدای سال 81 تا به امروز در مجموع مبلغی معادل یک میلیارد و 827 میلیون تومان از سوی معظم له برای آزادی بدهکاران غیربزهکار پرداخت شده است.

از ابتدای سال 95 پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب  به آدرس اینترنتی www.leader.ir ، با تعریف عنوان مددجویان ستاد دیه کشور در بخش واریز وجوهات شرعی، زمینه مشارکت بیش از پیش خیرین جهت استخلاص محبوسان تحت حمایت ستاد دیه را فراهم کرده است که از این طریق نیز بسیاری از زندانیان نیازمند طعم شیرین آزادی را چشیده و به آغوش جامعه بازگشته‌اند.

گفتنی است، سی و یکمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور امشب با حضور جمعی از مسئولان نظام و نیکوکاران کشوری در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک 4 میلیاردی رهبر انقلاب به گلریزان ستاد دیه کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..