تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام خط لوله ۵۰۰ متری انتقال سوخت قاچاق

فرمانده پایگاه دریابانی بندرعباس از انهدام ۵۰۰ متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق توسط مأموران پایگاه دریابانی بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کوروش بازیار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پایگاه دریابانی بندرعباس ۵۰۰ متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق را منهدم کردند.

وی اضافه کرد: دریابانان با اشراف اطلاعاتی مسیر انتقال سوخت قاچاقچیان را در سواحل روستای بوستان شناسایی و منهدم کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی بندرعباس افزود: قاچاقچیان لوله‌های ۵ سانتی‌متری پی‌وی‌سی را زیر ماسه‌های ساحل پنهان کرده و قصد داشتند سوخت قاچاق را از ساحل به دریا و درنهایت به شناور‌های متخلف انتقال دهند که ناکام ماندند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام خط لوله ۵۰۰ متری انتقال سوخت قاچاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..