تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنها نخبه شهرستانی راه یافته به مسابقات جهانی فیزیک از کاشمر

 

در همین خصوص معاون مقطع متوسطه آموزش و پرورش کاشمر در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان، با بیان اینکه این دانش آموز کاشمری افتخاری برای این شهرستان محسوب می شود، گفت: هادی عزیزی دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی کاشمر به همراه چهار نفر دیگر از تهران از ۳۰ تیرماه تا هفتم مردادماه در مسابقات جهانی المپیاد فیزیک پرتغال حضور خواهند یافت.

عزت‌الله طاهریان با تبریک کسب این افتخار به جامعه آموزش و پرورش و مردم کاشمر، بیان کرد: سال گذشته ۱۰ نفر به عنوان افراد برتر المپیاد فیزیک در کشور انتخاب شدند که هادی عزیزی از کاشمر در سی‌امین المپیاد فیزیک ایران موفق به کسب مدال طلا شد.

وی با اشاره به اینکه مجدد امسال بین این ۱۰ نفر مسابقه دیگری برگزار شد که نهایت پنج نفر برای تیم ملی المپیاد فیزیک ایران انتخاب شدند، عنوان کرد: امسال هم این دانش آموز کاشمری توانست به عنوان یکی از اعضاء این تیم ۵ نفر به عنوان تنها دانش آموز شهرستانی انتخاب شود.

معاون مقطع متوسطه آموزش و پرورش کاشمر با اعلام اینکه در ارزشیابی صورت گرفته چهار نفر از تهران و فقط یک نفر از کاشمر برای شرکت در مسابقات جهانی فیزیک انتخاب شده اند، بیان کرد: این مسابقات در سطح دنیا از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه از بسیاری کشورها در این مسابقات شرکت می کنند، گفت: مسابقات در رده انفرادی و تیمی اعلام نتیجه می شود.

طاهریان با اعلام اینکه افرادی که در این مسابقات بتواند مقام کسب کند به عنوان یک پدید و نابغه به جامعه جهانی معرفی خواهند شد، اظهار کرد: دوسال قبل هم دانش آموزش کاشمر توانست در رشته نجوم مدال نقره جهانی را به دست آورد.

معاون مقطع متوسطه آموزش و پرورش کاشمر ضمن آرزوی موفقیت برای این دانش آموز، گفت: هادی عزیزی تنها دانش آموز شهرستانی در کشور و به عنوان نماینده شهرستانهای کشور در مسابقات جهانی فیزیک حضور خواهد یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنها نخبه شهرستانی راه یافته به مسابقات جهانی فیزیک از کاشمر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..