تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل Duo حالا صفحه نمایش گوشی شما را با دیگران به اشتراک می گذارد

اگر اهل مکالمه ویدیویی باشید، حتما با اپلیکیشن گوگل Duo آشنا هستید. این پیام رسان تصویری به تازگی قابلیتی دریافت کرده که بتوانید در حین مکالمه با یک شخص، آنچه در نمایشگر تلفن هوشمندتان در حال انجام است را هم با او به اشتراک بگذارید.

برای دسترسی به این قابلیت، کافیست هنگام مکالمه روی آیکن جدید اشتراک گذاری که به صفحه Duo اضافه شده اشاره کنید. در این صورت پیام هشداری ظاهر می‌شود و به شما می‌گوید که Duo چند ثانیه بعد، اشتراک‌گذاری نمایشگر شما با شخص مقابل را آغاز خواهد کرد.

در صورت تأیید و ادامه، یک مستطیل قرمز رنگ کادر صفحه را فرا می‌گیرد تا برای شما مشخص کند که کدام قسمت از صفحه برای فرد مقابل به نمایش در می‌آید. ضمنا هر لحظه که تمایل داشتید، می‌توانید کار اشتراک‌گذاری نمایشگر را متوقف کنید.

متأسفانه به نظر می‌رسد که این قابلیت در Duo هنوز کامل نیست و جای کار دارد، چرا که بسیاری از کاربران هنگام استفاده از آن با مشکلات و باگ‌های فراوانی مواجه شده‌اند. به گزارش اندروید پلیس، امکان دارد که هنگام اشتراک‌گذاری شخص مقابل در عوض تماشای صفحه شما صرفا یک صفحه خاکستری رنگ ببیند. همچنین ممکن است بارها با مشکل فریز شدن صفحه مواجه بشوید.

شکی نیست که اشتراک‌گذاری نمایشگر می‌تواند خصوصیت بسیار خوب و مفیدی باشد، اما در حال حاضر این ویژگی عملکرد جالبی در Duo ندارد و احتمالا تا بهبود اوضاع باید منتظر یک به‌روزرسانی دیگر بنشینیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل Duo حالا صفحه نمایش گوشی شما را با دیگران به اشتراک می گذارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..