تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کالبدشکافی پی ۲۰ پرو از تعمیرپذیری پایین آن حکایت دارد

هواوی پی ۲۰ پرو یکی از بهترین موبایل های ۲۰۱۸ است که از نظر دوربین یک سر و گردن بالاتر از اسمارت فون های دیگر قرار دارد. علی رغم این کارایی تحسن برانگیز، کیفیت ساخت پی ۲۰ پرو ظاهرا در نقطه مقابل قرار دارد.

تست مقاومتی که اخیرا کانال یوتیوبی JerryRigEverything از این موبایل به عمل آورده، نتایج چندان امیدوارکننده ای را به همراه نداشته است چرا که پنل های شیشه ای جلو و پشت آن از گوریلا گلس بی بهره بوده و نمایشگر هم در طول تست می شکند.

زک پس از شکنجه این موبایل بخت برگشته حالا به سراغ سلاخی آن رفته تا قطعات و جزئیات داخلی را به نمایش گذاشته و میزان تعمیرپذیری پی ۲۰ پرو را بررسی کند. او برای جدا کردن قاب پشتی از بقیه موبایل ناچار به استفاده از حرارات می شود.

وی سپس لایه چسبناکی که گوشی را در برابر آب مقاوم کرده پاک می کند. به گفته زک جدا کردن پنل پشتی به هیچ وجه کار ساده ای نیست و هنگام پاک کردن لایه چسبناک باید مواظب کابل ظریف کنار ماژول دوربین سه گانه باشید.

بعد از بازکردن اولیه این پنل نوبت به جداسازی سنسور کوچک بین دوربین ها از مادربورد می رسد و تازه بعد از آن امکان کنار گذاشتن قاب پشتی فراهم می شود.

در مرحله بعد شاهد حجم عظیمی از چسب در اطراف باتری هستیم که خارج کردن آن را دشوار و حتی خطرناک ساخته. در اطراف باتری پی ۲۰ پرو ابزار خاصی برای خارج کردن قرار ندارد و در صورت نیاز به تعویض، بهتر است اینکار را به تعمیرکاران حرفه ای بسپارید.

کانال یوتیوب JerryRigEverything بر خلاف iFixit علاقه ای به امتیازدهی ندارد اما از سخنان آنها اینطور برمی آید که از روند تعمیرپذیری پی ۲۰ پرو رضایت چندانی ندارند.

تماشا کنید: تست مقاومت پی 20 پرو در برابر خراش، آتش و فشار




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کالبدشکافی پی ۲۰ پرو از تعمیرپذیری پایین آن حکایت دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..