تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 14 میلیونی؛ اعلام قیمت جدید سوزوکی ویتارا توسط ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت جدید سوزوکی ویتارا را در دو تیپ دنده ‌ای و اتوماتیک ویژه خرداد ماه 97 اعلام کرد.قیمت اعلامی از تاریخ 30 اردیبهشت‌ماه 97 جهت تسویه حساب مشتریان قابل اعتبار است.
شركت ايران خودرو در راستاي پاسخگويي به تقاضاي مشتريان با ھمكاری شركت سوزوكی ژاپن طي پروژه ای مشترک، اقدام به تغییراتي در طراحی نمای بیرونی و ارتقاء سطح تجھیزات رفاھی اين خودرو نموده است. خودرو سوزوكي گرند ويتارا، خودرويي شناخته شده در سطح بین المللي بوده و طي ده سال در ايران توانسته اعتماد مصرف كنندگان خويش را در ابعاد گوناگون فني، ايمني و كیفیت جلب نمايد.مھمترين آپشن ها و امکانات رفاهل در خودرو سوزوكي گرندويتارا فیس لیفت آپشن اتوماتیک باكد كلاس (50610) و دستي با كد كلاس (50710) شامل، سانروف، تودوزي چرم، غربیلك فرمان چرمي و يینه‌ھای برقي تاشو راھنمادار است.
مشخصات فني خودرو "سوزوكي گرند ويتارا فيس ليفت آپشن" اتوماتیک و دستی 2400:
- 4 سیلندر 2400 سی سی
- حداکثر توان موتور (اسب بخار) : 169/6000
- دو ديفرانسيل چهار حالته (4WD)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 14 میلیونی؛ اعلام قیمت جدید سوزوکی ویتارا توسط ایران خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..