تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماهشهر، پایان راه محموله سوخت قاچاق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار عبداله نظرپور، فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به تداوم اجرای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق، بیان کرد: ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر موفق به توقیف یک دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در سواحل آب های شمالی خلیج همیشه فارس شدند.

وی اذعان داشت: در بازرسی از خودرو توقیف شده ماموران موفق شدند، 6 هزار و 360 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را که در بشکه های 60 لیتری جاسازی و آماده بارگیری در شناورهای فعال در عرصه قاچاق سوخت بود، کشف و ضبط نمایند.

سردار نظرپور اظهار کرد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و به همراه محموله کشف شده پس از تکمیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/گ

کشف و ضبط محموله قاچاق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماهشهر، پایان راه محموله سوخت قاچاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..