تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار جوی نسبتا پایدار بر استان کردستان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهرام چاره خواه کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی هواشناسی، طی امروز یکشنبه تا فردا ظهر هوای آرام و نسبتا پایداری بر سطح استان حاکم می‌باشد.
وی افزود:به دنبال آن از بعدازظهر فردا تا آخر هفته، به تناوب با عبور امواج تراز میانی جو از سطح منطقه، بویژه در ساعات بعدازظهر شاهد
چاره خواه بیان کرد:رشد و افزایش ابر، وزش باد، رگبار  و  رعد و برق پراکنده و در برخی نقاط مستعد بارش تگرگ خواهیم بود.
وی  افزود:بیشترین میزان بارش‌ها برای روز چهارشنبه پیش بینی می‌شود. همچنین با توجه به شرایط تشکیل گرد و غبار بر روی عراق و سوریه و انتقال بخشی از آن به استان برای روز دوشنبه تا صبح سه شنبه کیفیت هوا و دید افقی بخصوص برای نیمه غربی و جنوبی استان کاهش می‌یابد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت:از لحاظ دمایی نیز طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهیم داشت؛ اما برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه بخصوص در طول روز دما ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

در حال حاضر دمای هوای استان ۲۷ درجه سانتیگراد است.
انتهای پیام/م

کاهش دمای شبانه در استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار جوی نسبتا پایدار بر استان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..