تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش دونده سنندجی در مرحله دوم لیگ طلایی کشور

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مرحله دوم رقابت های دو و میدانی لیگ طلایی مردان کشور شامگاه روز شنبه 29 اردیبهشت ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران پایان پذیرفت. این مسابقات با حضور دوندگان منتخب استان های سراسر کشور به مدت یک روز در ماده های مختلف برگزار شد.

تیم کردستان با سه دونده، میلاد سیار، میثم رشیدی، سید صنعات یاسینی در مرحله دوم رقابت های دو و میدانی لیگ طلایی مردان کشور شرکت کرد.

در پایان این رقابت ها، میلاد سیار دونده با سابقه و عنوان دار سنندجی در ماده 110 متر با مانع با زمان 14:35 بر سکوی نخست ایستاد و نشان طلا را بر گردن آویخت.

مرحله دوم رقابت های دو و میدانی لیگ طلایی مردان کشور با تعیین حدنصاب ماده های مختلف برای ورشکاران جهت دریافت جوایز نقدی از سوی فدراسیون برگزار شد.

انتهای پیام/م

کسب نشان طلای دونده سنندجی در رقابت های کشوری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش دونده سنندجی در مرحله دوم لیگ طلایی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..