تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واحدهای تولیدی و صنعتی برای تولید با کیفیت نیاز به سرمایه درگردش دارند

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمد دره وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان درجلسه‌ مدیریت تولیدی و صنعتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در سالن جلسات  صنعت، معدن و تجارت استان کردستان برگزار شد، گفت: بحث رعایت اخلاق حرفه‌ای واحدهای تولید و رعایت قیمت واقعی با کیفیت بهتر و قیمت پایین کالا و خدمات مهم است چراکه واحد اقتصادی تعریفی دارد باید قیمت و کیفیت تمام شده‌اش با دیگر کالاها رقابت کند .

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت کردستان با بیان این مطلب که وظیفه ما و جامعه در قبال شعار حمایت از کالای ایرانی چیست و آیا مردم با هر کیفیتی باید کالای ایرانی بخرند، یادآور شد: هدف مقام معظم رهبری از انتخاب این شعار، اجبار مردم به خرید کالای ایرانی با هر کیفیت و قیمتی نیست بلکه هدف تولید کالای با کیفیت و مرغوب با قیمت مناسب و عرضه در بازار برای مصرف همگانی در راستای رونق اقتصادی استان و اشتغالزایی است.

دره‌وزمی تصریح کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی برای تولید با کیفیت نیاز به سرمایه درگردش دارند که در این میان بانک‌ها در مقابل شعار حمایت از کالای ایرانی باید تسهیل‌گر واحدهای تولیدی باشند.

دره‌وزمی با بیان اینکه همه ما باید مولفه‌ کهای دانش جامعه قانونمند را در عمل بدون شعار  بپذیریم، اظهار کرد: اگر فردی کالای تولیدی داخل استانی را خریداری نکند و کالای خارجی را بخرد نه تنها عرق منطقه‌ای بلکه عرق ملی هم ندارد لذا در این راستا بدون نسخه‌پیچی باید عمل کنیم.

وی دستگاه‌های اجرایی داخل استان را ملزم به خرید کالاهای تولیدی استان برای پذیرایی در جلسات و برنامه‌ها کرد و افزود: باید لیست کالاهای تولید داخل استان برای دستگاه‌های اجرایی استان تهیه و همه از آن اقلام خریداری کنند، این جلسه‌ها در صورتی اثربخش است که در پایان دستورکاری برای خود تدوین کنید.

در ادامه این جلسه، مدیرکل استاندارد استان کردستان بیان کرد: اداره استاندارد استان در رابطه با واحدهای تولیدی برنامه‌های مختلفی را در سطح استان از جمله پویش کالای استاندارد ایرانی می‌خرم که کمپین علمی در حوزه تبلیغات فرهنگ عمومی و استفاده از کالای داخلی استاندارد را  راه‌اندازی کرده و در راستای رونق  اقتصاد مملکت، اشتغالزایی و حمایت از کالای ایرانی قدم برداشته است.

منصور لهونیان از افتتاح ۱۵ دفتر ارتباط با استاندارد در استان کردستان در سال گذشته خبر داد و گفت‌: این دفاتر به منظور گسترش همکاری‌های علمی، فنی و پژوهشی در زمینه تدوین استانداردها و ایجاد تعامل دوسویه بین استاندارد و دستگاه‌های اجرایی، مراکز علمی و آزمایشگاه‌های همکار در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و پیرو مصوبات شورای استاندارد و شوراب سیاست‌گذاری تدوین و ترویج استاندارد و عمل به امر به معروف و نهی از منکر و محدود کردن اتلاف بیت‌المال شده است.

وی از گشت مشترک بازرسان استاندارد در واحدهای تولیدی و صنعتی استان از جمله در سطح بازار، نظارت بر مصنوعات طلا، نظارت بر استانداردسازی شهربازی‌ها و طرح اجرای هماهنگ استانداردهای اجباری، نظارت بر بازرسی آسانسورها و شهربازی‌های استان خبر داد.

انتهای پیام/ د م

 افتتاح ۱۵ دفتر ارتباط با استاندارد در استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واحدهای تولیدی و صنعتی برای تولید با کیفیت نیاز به سرمایه درگردش دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..