تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری آیین جزء خوانی قرآن کریم در مسجد جامع سنندج

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  آیین جزءخوانی قرآن کریم از ۲۷ اردیبهشت و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر در صحن جدید مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود.
 برنامه جزء خوانی قرآن کریم یکی از برنامه‌های ماه مبارک رمضان است که امسال نیز همچون سنوات گذشته تمامی رده‌های سنی از کودکان ٦ ساله تا افراد ٩٠ ساله در این آیین معنوی شرکت دارند و تا پایان ماه مبارک موفق به ختم قرآن کریم خواهند شد.
این آیین معنوی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری تعدادی از سازمان‌های مرتبط توسط اجرا و کل برنامه نیز هر روز به صورت زنده از شبکه استانی پخش می‌شود.
 در این محفل معنوی هر روز یک جزء از کلام الله مجید توسط قاریان استان قرائت می‌شود.

انتهای پیام/م

محفل معنوی جزءخوانی قرآن در مسجد جامع سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری آیین جزء خوانی قرآن کریم در مسجد جامع سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..