تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در کردستان

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمدبختیار خلیقی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: برگزاری ۴ طرح اصلی شامل یک طرح ذخیره سازی کالاهای اساسی، برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، فروش فوق العاده در سطح واحدهای صنعتی و اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان برای داشتن بازاری سرشار از آرامش، کنترل قیمت و تنظیم بازار به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذبر جامعه  از ۲۸ اردیبهشت تا پایان ماه مبارک رمضان، درکردستان انجام می شود..

وی در ادامه افزود: در این طرح کالاهای اساسی شامل گوشت قرمز و گوشت سفید منجمد، برنج، شکر، روغن و خرما که ذخیره‌سازی آن توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی، شرکت پشتیبانی امور دام و سازمان تعاون روستایی صورت گرفته است، توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: این کالاها در شبکه توزیع شامل اصناف منتخب که دارای پروانه کسب معتبر، فروشگاه‌های بزرگ، تعاونی.های مصرف و فروشگاه‌ها‌ی زنجیره‌ای توزیع و  با ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از قیمت سطح بازار به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت کردستان از توزیع ۶۰۰ تن سهمیه برنج تایلندی در استان خبر داد و  بیان کرد: در ماه مبارک رمضان حدود ۶۰ تن گوشت منجمد قرمز، ۴۰۰ تن مرغ منجمد، ۴۰۰ تن شکر و ۴۰۰ تن روغن مورد تایید کمیته تنظیم بازار استان در فروشگاه‌های بزرگ و اصناف منتخب استان توزیع می‌شود.

خلیقی به جشنواره ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این طرح شامل تمام واحدهای صنفی، فروشگاه‌های بزرگ، تعاونی‌های مصرف، تعاونی‌های مصرف کارمندان، کارگران و فرهنگیان، فروشگاه رفاه، افق کوروش و فروشگاه اتکا  است که کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان توسط این مراکز با  ۵ تا ۱۵ درصد زیر قیمت فروش در بازار به همشهریان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ د م

برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا درکردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..