تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضوع اصلی حج تثبیت امامت است

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی ،امام جمعه قم،ظهر امروز در دیدار مدیرکل حج و زیارت و مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم، با اشاره به اینکه خداوند نصرت خود را در مسیر حج و تمتع بر مؤمنان جاری کرده است،گفت: نهضت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس تبلیغ دین خدا و انقلاب خود را صادر می‌کند.

وی حقانیت اسلام را از آن کشور ایران دانست و تأکید کرد: عربستان سعودی خود را ام‌القرا اسلام می‌دانست اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه خون شهدا و در جریان حج اثبات کرد که حقانیت اسلام نزد ایران اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه صدور آرمان‌های انقلاب تحمیلی نیست بلکه تعاملی است،اضافه کرد: نهضت جمهوری اسلامی باوجود توطئه‌های عظیم دشمنان هنوز به راه خود ادامه می‌دهد.

امام‌جمعه قم انتقال انقلاب به دیگر کشورها را در مراسم حج دانست و تصریح کرد: سعودی‌ها از حضور ما در مراسم حج سود نمی‌برند بلکه این سود به دیگران منتقل می‌شود.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه حج یک سفر تفریحی نیست،عنوان کرد: باید جایگاه کار، مسیر و راهبرد در حج مشخص شود چراکه اصل موضع در حج تثبیت امامت است.

انتهای پیام/ح

صدور آرمان‌های انقلاب در دنیا نه "تحمیلی" بلکه "تعاملی" است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضوع اصلی حج تثبیت امامت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..