تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران همیشه خواهان صلح درجهان بوده است

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور ،رئیس فراکسیون روحانیت مجلس،گفت:کشورهای جهان را می‌توان در چهار گروه دسته‌بندی کرد که این تقسیمات تحولات جهان را رقم می‌زند. گروه اول نظام سلطه و قدرت‌های جهان، دسته دوم کشورهای مقابل نظام سلطه مثل چین و روسیه، گروهی هم همانند عربستان و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس که قدرت خاصی ندارند اما ایادی غرب بوده و گروه چهارم هم کشورهای بی‌تأثیر و بی‌خاصیت هستند.

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به صحبت‌های شهید مطهری مبنی بر این‌که شرق و غرب دوتیغه یک قیچی هستند، افزود: تنها یک کشور در جهان است که ماهیتش متفاوت از کشورهای دیگر است؛ ایران تنها کشوری است که همیشه خواهان صلح بوده اما بعد از انقلاب همیشه در تحریم و مورد تهدید است.

ذوالنور با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور، تصریح کرد: امریکا اگر در برجام می‌ماند نمی‌توانست مزاحمتی ایجاد کند، امریکا از برجام خارج شد تا بیشتر مزاحم ایران شود.

وی با اشاره به این‌که اروپا و آمریکا تقسیم‌کار کرده‌اند، گفت: تبادلات اقتصادی اروپا و آمریکا نسبت به تبادلات اقتصادی ایران و اروپا بیشتر است و اروپا هیچ‌گاه به خاطر برجام حاضر به مقابله با آمریکا نیست.

انتهای پیام/ ح

اروپا و آمریکا تقسیم‌کار کردند؛ اروپا هیچ‌گاه به‌خاطر برجام حاضر به مقابله با آمریکا نیست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران همیشه خواهان صلح درجهان بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..