تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده ۱۰۰ واحد تولیدی قزوین برای دریافت تسهیلات راکد مانده است

ساعت: 14:50 منتشر شده در مورخ: 1397/02/30 شناسه خبر: 1364960

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: پرونده ۱۰۰ واحد صنعتی و کشاورزی استان قزوین برای دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل راکد مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، منوچهر حبیبی صبح امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اعلام کرد: در حال حاضر پرونده ۱۰۰ واحد صنعتی و کشاورزی استان قزوین برای دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل راکد مانده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: پرداخت تسهیلات به واحد‌های متقاضی برای بازسازی و نوسازی باید از اولویت‌های نخست پرداخت‌ها از سوی بانک‌های عامل باشد.

این مسوول در ادامه با اشاره به کاهش پرداخت تسهیلات بهین یاب در حوزه گردشگری استان طی هفته گذشته، تصریح کرد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید ضمن تقویت ارتباط با بانک‌های عامل، علت پرداخت نکردن تسهیلات در این حوزه را پیگیری و نتیجه آن را در سامانه بهین یاب ثبت کند.

حبیبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۰ واحد تولیدی درجه یک استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند که برای بالا رفتن میزان تولید و ایجاد اشتغال پایدار باید در اولویت دریافت‌ها قرار گیرند.

پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین هم در این نشست گفت: طی یک هفته گذشته ۱۸۶ میلیارد ریال تسهیلات بهین یاب به واحد‌های ثبت نام شده در سامانه پرداخت شده است.

بهین یاب بخشی از تسهیلات طرح رونق تولید است که به واحدها و طرح‌های تولیدی متقاضی که در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند و واجد شرایط هستند اعطا می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده ۱۰۰ واحد تولیدی قزوین برای دریافت تسهیلات راکد مانده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..