تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب «بوسه بر غبار» در قزوین رونمایی می‌شود

ساعت: 14:49 منتشر شده در مورخ: 1397/02/30 شناسه خبر: 1364951

به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد، از کتاب «بوسه بر غبار» که یک مجموعه شعر درباره دفاع مقدس اثر «مهدی مردانی» است، رونمایی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ دوم خرداد ماه سال جاری به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراسم رونمایی از کتاب «بوسه برغبار» با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان در مجتمع فرهنگی و هنری استان برگزار می‌شود.


در این مراسم که به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد برگزار می‌شود، کتاب «بوسه بر غبار» که یک مجموعه شعر درباره دفاع مقدس است با حضور مدیران استان، مسئولان بسیج ادارات، اهالی شعر و ادب و سایر علاقه مندان رونمایی می‌شود.

سخنرانان این مراسم «محمدعلی حضرتی‌ها» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جانباز دفاع مقدس و «حمید عابدی‌ها» نویسنده و مدرس دانشگاه هستند.

بوسه بر غبار که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توسط انتشارت صریر به چاپ رسیده است، شامل سه فصل و ۲۵ سروده با مضمون دفاع مقدس است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب «بوسه بر غبار» در قزوین رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..