تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماسه سوم خرداد از پر افتخار ترین روزهای کشورمان است

ساعت: 14:05 منتشر شده در مورخ: 1397/02/30 شناسه خبر: 1364926

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: حماسه سوم خرداد از پر افتخار ترین روزهای کشورمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار مقصود داوری در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به سوم خرداد گفت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به روز مقاومت و ایثار در فرهنگ کشورمان به ثبت رسیده و ماندگار شده است.

وی تصریح کرد: حماسه سوم خرداد از پر افتخار ترین روزهای کشورمان است که در سایه تبعیت از ولایت فقیه و مقاومت مخلصانه مردم کشورمان حاصل شده است.

وی با اشاره به شعار سوم خرداد اظهار کرد: این ایام به شعار ما توانستیم مزین شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت در خصوص برنامه های سوم خرداد افزود: برنامه های سوم خرداد به  ۲ مرحله، قبل از سوم خرداد و روز سوم خرداد تقسیم شده است.

داوری در تشریح برنامه های قبل از سوم خرداد گفت: فضا سازی محیطی، تولید محتوا مرتبط با این ایام در فضای مجازی و شبکات اجتماعی، نواختن زنگ مقاومت و پیروزی در مدارس، تبیین اهمیت سوم خرداد در جلسات و سخنرانی یکی از فرماندهان آزاد سازی خرمشهر در پیش از خطبه های نماز جمعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، غبارروبی مزار شهداء، دیدار با خانواده های شهداء و افتتاح درمانگاه ولایت از برنامه هایی است که همزمان با سوم خرداد در پلدشت برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماسه سوم خرداد از پر افتخار ترین روزهای کشورمان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..