تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گنجه‌ی جمهوری آذربایجان «شهر ورزش اروپا» در سال 2019 انتخاب شد

ساعت: 13:40 منتشر شده در مورخ: 1397/02/30 شناسه خبر: 1364888

از سوی فدراسیون "شهرها و پایتخت‌های اروپایی"؛

فدراسیون "شهرها و پایتخت های اروپایی" شهر گنجه در جمهوری آذربایجان را به عنوان "شهر ورزش اروپا" در سال 2019 انتخاب کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بنابر اخبار ارائه شده از سوی فرمانداری شهر گنجه 5 هزار نفر از شهروندان این شهر برای شرکت در مسابقه برگزار شده که به ابتکار فرمانداری این شهر و نیز حمایت وزارت ورزش و جوانان جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد در مرکز این شهر حضور یافته‌‌‌‌اند.

در این مسابقات قهرمانان رشته‌‌‌های مختلف ورزشی به همراه مربیان ورزشی مدارس این شهر و همچنین برخی از سیاستمداران آذربایجانی از جمله اعضای شاخه جوانان حزب "آذربایجان نوین" در این مراسم حضور یافته‌‌‌اند.

ائلمار ولی اف، فرماندار گنجه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهر گنجه که در سال 2016 به عنوان "پایتخت جوانان اروپا" و در سال 2017 به عنوان "پایتخت فرهنگی" کشورهای مشترک المنافع انتخاب شده بود برای سال 2019 نیز به عنوان "پایتخت ورزش اروپا" برگزیده شده است.

وی ضمن تبریک به تمامی جوانان این شهر به مناسبت انتخاب صورت گرفته اظهار داشت: با همکاری وزارت ورزش و جوانان و وزارت آموزش و پرورش و دیگر سازمان های ذی ربط سعی خواهیم کرد برنامه هایی درخور شان شهر گنجه برگزار نماییم.

گفتنی است فدراسیون "شهرها و پایتخت های اروپایی" که از 4 سال پیش و برای اجرای سیاست‌‌های ورزشی اتحادیه اروپا تشکیل شده است همه ساله 9 الی 19 شهر را به عنوان شهرهای ورزشی اروپا و یک شهر را به عنوان پایتخت ورزشی اروپا انتخاب می‌‌کند.  

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گنجه‌ی جمهوری آذربایجان «شهر ورزش اروپا» در سال 2019 انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..