تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص وام 185 میلیارد تومانی برای گازرسانی در مازندران

ساعت: 14:15 منتشر شده در مورخ: 1397/02/30 شناسه خبر: 1364903

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: وام 185 میلیارد تومانی برای گازرسانی به مناطق محروم مازندران اختصاص داده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، جعفر احمدپور پیش از ظهر امروز در نشست با مدیرعامل بانک ملی ایران که با حضور عزت‌ا... یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامیٰ قاسم احمدی لاشکی  نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اشاره به اینکه همچنان تعداد روستاها و مناطق محروم فاقد گاز در استان بسیار است، اظهار کرد: با توجه به منابع محدود در دست شرکت ملی گاز ضروری می‌دانیم با دریافت تسهیلات از طریق بانک‌ها به شرکت ملی گاز ، پروژه‌های گازرسانی را تسریع دهیم.

وی با تشریح برنامه‌های شرکت در سال ۹7، به اولویت کاری شرکت در خصوص گازرسانی به روستاهای باقی مانده فاقد گاز اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم کلیه متقاضیان گاز طی سال 97 در روستاهای بالای ۲۰ خانوار باقیمانده که در بخش‌های مختلف استان است، از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

احمدپور افزود: شرکت گاز استان مازندران هرگز در ارائه خدمات مطلوب به مردم توقف نمی‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از بهره‌مندی 53 شهر و 1961 روستای استان از نعمت گاز خبر داد و بیان کرد: تاکنون در استان 735 کیلومتر خط انتقال و تغذیه 19 هزار و 450 کیلومتر شبکه اجرا ، 737 هزار انشعاب نصب و یک میلیون و 314 هزار مشترک از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

احمدپور با بیان اینکه شرکت گاز استان با همه توان در تلاش است تا گاز را به روستاهای محروم برساند و در این راه نیازمند تلاش و همکاری همه نهادهای خدمات‌رسان و همچنین تامین اعتبارات هستیم، تصریح کرد: عملیات گازرسانی به 474 روستا و چهار شهر این استان با جدیت تمام در حال اجراست.

وی توسعه گازرسانی در روستاهای بالای 20 خانوار و مناطق محروم مازندران را مهم‌ترین رسالت این شرکت برشمرد و گفت: جمعیت روستایی برخوردار از گاز استان طی دو سال گذشته رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و با اتمام طرح‌های در دست اجراء امسال ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی افزایش می‌یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص وام 185 میلیارد تومانی برای گازرسانی در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..