تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴ قلاده توله گربه وحشی تحویل محیط زیست بندرترکمن شد+تصاویر

ساعت: 15:09 منتشر شده در مورخ: 1397/02/30 شناسه خبر: 1364929

رییس اداره محیط زیست بندرترکمن از تحویل 4 قلاده توله گربه وحشی توسط یکی از همیاران محیط زیست روستای نیازآباد به این اداره خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، علی بیانی در مصاحبه با خبرنگار ما افزود:همیار محیط زیست نیازآبادی این چهارقلاده گربه وحشی را در حالیکه سروصدا می کردند داخل کاه وکل دامداری خود پیدا کرد.

وی تصریح کرد:این گربه ها در حالیکه سروصدا می کردند بدون مادر خویش رها شده بودند.

بیانی خاطرنشان کرد:برای غذا دادن به آنان 4روز اول با سرنگ وبا قطره چکان و از هفته دوم با شیشه و پستانک به آنان شیر داده شد.

رییس محیط زیست بندرترکمن یادآورشد: همیار محیط زیست هدفش از نگهداری و تحویل این حیوانات را علاقه شخصی به حیات وحش و محیط زیست و احساس مسئولیت در قبال حفاظت از آنهاعنوان کرده است .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴ قلاده توله گربه وحشی تحویل محیط زیست بندرترکمن شد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..