تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث کانال بتنی به طول ۶۰۰ متر با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان در روستای پیرواش سفلی

ساعت: 15:08 منتشر شده در مورخ: 1397/02/30 شناسه خبر: 1364834

بخش مرکزی شهرستان آق قلا گفت : روستای پیرواش سفلی یکی از روستاهای بزرگ بخش مرکزی است که احداث کانال بتنی به طول ۶۰۰ متری با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان در این روستا انجام می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ ، اسماعیل آرخی با اعلام این خبر گفت : کار های عمرانی زیادی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان آق قلا انجام شده است و روستا های ما نیاز به کار های عمرانی دارند در همین راستا در این روستا که از روستاهای پرجمعیت شهرستان نیز محسوب می شود جدول بتنی به طول 600 متر در حال احداث است .

بخشدار بخش مرکزی آق قلا در ادامه گفت : این جدول بتنی به اعتبار 80 میلیون تومان در سال 96 از اعتبارات بند «و» و مبلغ 40 میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری روستا در سال 96 استفاده شده که در جمع با اعتبار 120 میلیون تومان این پروژه در حال اجرا می باشد

 

 

 

 

 

 

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث کانال بتنی به طول ۶۰۰ متر با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان در روستای پیرواش سفلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..