تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگو با معروف‌ترین اراذل و اوباش تهران

ساعت24 - یکی از معروف‌ترین اراذل‌واوباش تهران که در جشن آزادی‌اش از زندان دوست صمیمی خود را با چاقو زده و او را کشته بود، در فاصله 500متری خروج از مرز دستگیر شد.

یکی از معروف‌ترین اراذل‌‌و‌اوباش تهران که در جشن آزادی‌اش از زندان دوست صمیمی خود را با چاقو زده و او را کشته بود، در فاصله 500متری خروج از مرز دستگیر شد.

گفت‌وگو با متهم در پلیس آگاهی:

وحید در گفت‌وگویی کوتاه به سؤالات خبرنگار ما پاسخ داد.

چرا مرتکب قتل شدی؟

من و حسین رفیق بودیم. آن شب هر دو مست بودیم و او در لایو اینستاگرام به من فحاشی کرد و من برای دفاع از حیثیت و ناموس خود مجبور به دفاع شدم.

حسین را از کجا می‌شناختی؟

خیلی سال بود با خودش و برادرش رفیق بودم، اما تقصیر خودش بود من چاره‌ای نداشتم، ‌فقط از خودم دفاع کردم، قصد کشتن هم نداشتم. فقط به دست و پاهایش زدم. فحش داد ضمن اینکه او و پسرعموهایش شیشه و تیزی داشتند اگر نمی‌زدم می‌خوردم. خانواده‌اش می‌دانند که تقصیر خودش بود برای آنها آرزوی صبر دارم.

در آن میهمانی چه خبر بود که به دعوا ختم شد؟

تعدادی از دوستانم به خاطر آزادی من دور هم جمع شده بودند، اما من اصلا نمی‌دانستم آنجا چه خبر است و قرار است مشروب بخوریم وگرنه نمی‌رفتم من یک‌سال‌ونیم است که مشروب نمی‌خورم.

زن و بچه داری؟

بله ازدواج کرده‌ام و یک پسر چهار،پنج‌ساله دارم

شغلت چه بود؟

در باشگاه بودم و از داروهای وزارت بهداشتی می‌فروختم، گاهی هم رفقا در معامله ماشین یک خیری به ما می‌دادند.

چه زمانی فهمیدی حسین فوت شده است؟

نمی‌خواستم بمیرد. ‌من فقط می‌خواستم ادب شود. ‌جوری هم نزدم که بکشم، اما به خاطر خون‌ریزی مرد. در راه بودم که خبردار شدم. مست بودیم از کوره در رفتم و این‌جور شد.

تا حالا چند بار دستگیر شده‌ای؟

شاید 14 یا 15 بار.

چند بار گلوله ‌خورده‌ای؟

18 گلوله به پاهایم زده‌اند. در هر دستگیری چندتایی گوله خورده‌ام، ‌من الان هم عصا دارم و باید پایم را عمل کنم.

ماجرای فعالیتت در فضای مجازی چیست؟

من در جریان نبودم، هواداران این کارها را کرده بودند که پلیس امنیت من را خواست و من رفتم تعهد دادم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگو با معروف‌ترین اراذل و اوباش تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..