تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاهان جانشین نفت‌وگاز در جام باشگاه‌های هندبال آسیا شد

سپاهان جانشین نفت‌وگاز در جام باشگاه‌های هندبال آسیا شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم هندبال نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هندبال فصل ۹۶ به عنوان قهرمانی رسید و نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شد. اما بعد از کسب عنوان قهرمانی مسئولان تیم نفت و گاز گچساران عنوان کردند که در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت نخواهد کرد و از حضور در این رقابت‌ها استعفا دادند.

بر این اساس و بر مبنای تصمیم فدراسیون هندبال تیم سپاهان اصفهان جانشین نفت و گاز گچساران در این مسابقات آسیایی شد. این در حالی است که تیم سپاهان به عنوان سومی مسابقات لیگ برتر هندبال ۹۶ دست پیدا کرده بود.

مسابقات جام باشگاه‌های هندبال آسیا در سالل ۲۰۱۸، اواسط آبان ماه در کشور اردن برگزار خواهد شد. تیم هندبال سپاهان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا یک نایب قهرمانی و یک مدال برنز در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

سپاهان جانشین نفت و گاز گچساران شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاهان جانشین نفت‌وگاز در جام باشگاه‌های هندبال آسیا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..