تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان کار ولاسکو در کشورش/سرمربی جدید تیم ملی والیبال آرژانتین انتخاب شد

سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین انتخاب شد/ پایان کار ولاسکو در کشورشبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ خولیو ولاسکو، سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران چهار سال قبل درک ارش به ایران پایان داد و سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین شد.

بعد از چهار سال خولیو ولاسکو به کارش در تیم ملی کشورش پایان داده است. مسابقات لیگ ملت‌ها آخرین نبردی است که خولیو ولاسکو در این مسابقات روی نیمکت سرمربی گری آرژانتین خواهد نشست.

در همین راستا فدراسیون والیبال آرژانتین از سرمربی جدید تیم ملی کشورشان رونمایی کردند. «مارسلو مندز» سرمربی تیم والیبال ساداکروزیرو برزیل هدایت تیم ملی والیبال آرژانتین را بر عهده گرفته است و بعد از لیگ ملت‌ها به طور رسمی روی نیمکت تیم ملی والیبال این کشور خواهند نشست.

این مربی آرژانتینی که چند سال قبل به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران نیز نامش مطرح شده بود، با تیم ملی آرژانتین به مدت ۶ سال قرارداد امضا کرده است و برنامه بلند مدتی در راستای المپیک ۲۰۲۰ خواهد داشت.

مارسو مندز سرمربی با تجربه و آرژانتینی والیبال جهان که با سه قهرمانی باشگاه‌های جهان همراه ساداکروزیرو برزیل، از بهترین مربی‌های جهان در سطح باشگاهی محسوب می‌شود. وی از سال ۲۰۰۹ تا کنون سرمربی این تیم باشگاهی بوده و سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ موفق به کسب مدال طلای باشگاه‌های جهان شده است.

مندز در سال ۲۰۱۶ توانست تمام تورنمنت‌های معتبر که حضور داشت (سوپرلیگ برزیل، کامپئوناتو مینیرو، سوپرکاپ برزیل، جام حذفی برزیل، قهرمانی باشگاه‌های آمریکای جنوبی و باشگاه‌های جهان)، رتبه نخست را کسب کند و رکوردی به یادماندنی از خود به جای بگذارد. مارسلو به نوعی محبوب قلب هوداران ساداکروزیرو و مردم برزیل است.

او در دوران حرفه‌ای خود در سطح باشگاهی، ۷ بار قهرمان منطقه ای، ۲ بار قهرمان جام حذفی برزیل، ۳ بار قهرمان آمریکای جنوبی و ۴ بار قهرمان سوپرلیگای برزیل شده است که آماری شگفت انگیز برای یک مربی است. آخرین دستاورد مندز پیروزی در فینال جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۶ مقابل تیم قدرتمند زنیت کازان، و کسب قهرمانی جهان بود.

گفتنی است مندز به طور همزمان هدایت تیم باشگاهی‌اش را نیز بر عهده خواهد داشت. خولیو ولاسکو آرژانتینی نیز مدتی قبل با تیم والیبال مودنا ایتالیا به توافق رسید و پس از لیگ ملت‌ها هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/

جانشین ولاسکو مشخص شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان کار ولاسکو در کشورش/سرمربی جدید تیم ملی والیبال آرژانتین انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..