تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی نامه شهید صدیق احمدی

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.
شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.
شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید صدیق احمدی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید

شهید صدیق احمدی در سال 1324 در روستای زیركندی از توابع شاهین دژ در یك خانواده مسلمان و سنی مذهب دیده به جهان گشود. وی به دلیل عدم امكانات تحصیلی موفق به تحصیل نشد و در سال 1360 به عضویت بسیج سپاه درآمد تا بتواند از آرمان های انقلاب حراست نماید. شهید علاقه شدید به نظام جمهوری اسلامی داشت و به طوری كه رفتار و اعمال وی ایادی استكبار را عصبانی و آنها را به خشم وامی داشت.
شهید احمدی پس از سال ها مبارزه و تلاش و جهاد مورد قبول درگاه احدیت واقع شد در سال 1361 بر اثر اصابت تیر به درجه رفیع شهادت رسید .

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید صدیق احمدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی نامه شهید صدیق احمدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..