تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیرزن گدایی که پس از مرگ میلیونر از آب در آمد +تصاویر

پیرزن گدایی که پس از مرگ میلیونر از آب در آمد+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،پیرزن گدای 52 ساله به نام فاطمه عثمان در خودرویی کنار یکی از خیابان های بیروت زندگی می کرد.

او قدرت حرکت نداشت زیرا دست و پایش در جنگ داخلی لبنان مجروح شده بود اما با همین وضع با گدایی روزگار خود را می گذراند که تا اینکه سرانجام روزی جسدش در همان خودرو پیدا شد.

به گفته جوزف مسلم سخنگوی پلیس این پیرزن که  بر اثر ایست  قبلی جان خود را از دست داده است صاحب ثروت هنگفتی است که برای هیچکس باورپذیر نیست.

پس از تحقیقات ماموران مشخص شد که خانه فاطمه عثمان در عین الذهب واقع در شعر عکار است و او صاحب سه هزار و سیصد دلار اسکناس بوده و همچنین یک و یک دهم میلیون دلار در حساب‌های بانکی‌اش داشته است.

پیرزن گدایی که پس از مرگ میلیونر از آب در آمد+تصاویر

پیرزن گدایی که پس از مرگ میلیونر از آب در آمد+تصاویر

پیرزن گدایی که پس از مرگ میلیونر از آب در آمد+تصاویر

پیرزن گدایی که پس از مرگ میلیونر از آب در آمد+تصاویر

بیشتر بخوانید:

فقیرهایی که ثروتمند هستند + فیلم

انتهای پیام/

پیرزن گدایی که معلوم شد میلیونر است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیرزن گدایی که پس از مرگ میلیونر از آب در آمد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..