تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سایپا برای بازگشت تحریم های احتمالی برنامه دارد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: چنانچه تحریم های گذشته صنعت خودرو بازگردد ما آماده مواجهه با آنها و کاهش تاثیرات بر صنعت خودرو هستیم چراکه از مدت ها قبل برای این مهم برنامه ریزی کرده ایم.

به گزارش شمانیوز، محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، با بیان این مطلب گفت: ما ملتی هستیم که بیش از 40 سال است شرایط تحریم را درک کرده ایم و زندگی خود را بر اساس آن جلو برده ایم.
وی ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهد داد تا در صورت بازگشت تحریم ها، کمترین تاثیر پذیری در عملکرد مجموعه های تولیدی رخ دهد.
جهرودی بیان کرد: خوشبختانه با توجه به اطلاعات و پیش بینی هایی که کرده بودیم از 40 روز قبل از خروج امریکا از برجام یک برنامه برای آینده کاری مجموعه تدوین شده است که می تواند راه گشای مجموعه سایپا باشد.
وی؛ امریکا را عنصر بد عهد برجام خواند و افزود: با برنامه ریزی و پیشبرد فعالیت ها در مجموعه سایپا، امیدواریم کمترین تنش ممکن برای تولید محصولات سایپا ایجاد شود.

شرکای سایپا بر عهد خود متعهدند

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص قراردادهای همکاری سایپا با سایر برند ها و تاثیر تحریم های احتمالی بر آن گفت: ابتدا باید ببینیم که مذاکرات آینده به کجا ختم می شود و درست نیست که امروز در مورد آینده پیش بینی مطلق داشته باشم.
وی افزود: ما امیدواریم که طرف های تجاری ما پا پس نکشند و باید عرض کنم بطوریکه شرکای اروپایی ما به شدت براجرایی شدن قراردادهای همکاری مقید هستند و شما دیدید که در روزهای گذشته اولین خودروی مشترک سایپا و سیتروئن با نام C3 با ظرفیت 2000 دستگاه پیش فروش شد که این نشان دهنده متعهد بودن طرف فرانسوی به ادامه فعالیت های خود است.
جهرودی در پایان خاطرنشان کرد: امریکا قصد اعمال فشار بر ما را دارد اما طرف اروپایی در قرارداد با سایپا و با آغاز تولید سیتروئن C3 که مجهز به آخرین تکنولوژی های روز جهان نیز هست نشان داد که خودشان برای آینده کاری با شرکت های ایرانی تصمیم می گیرند.

منبع: پرشین خودرو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سایپا برای بازگشت تحریم های احتمالی برنامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..