تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار ایده برای بازاریابی ویدئویی

استفاده از ویدئو به اندازه‌ای همه‌گیر شده است که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۱ حدود ۸۲ درصد حجم اینترنت به محتوای ویدئویی اختصاص پیدا کند.

اگر از شما بخواهند بزرگ‌ترین موتور جستجوی جهان را نام ببرید در جواب چه پاسخی می‌دهید؟ مطمئنا بدون ذره‌ای تأمل می‌گویید: «گوگل». اما اگر از شما بخواهند دومین موتور جستجوی بزرگ دنیا را نام ببرید چه می‌گویید؟ شاید نام بردن از سایت تخصصی محتوای ویدئویی دور از ذهن باشد؛ اما پاسخ صحیح «یوتیوب» است. یوتیوب ماهانه ۱.۵ میلیارد کاربر آنلاین دارد و تنها محلی برای تماشای ویدئوهای طنز نیست؛ بلکه منبعی برای پاسخ به سؤالات کاربران است.

روزانه یک میلیارد ساعت از ویدئوهای یوتیوب در سراسر جهان دیده می‌شود و تحقیقات Cisco نشان داده است تا سال ۲۰۲۱ حدود ۸۲ درصد حجم اینترنت ویدئو خواهد بود. تمام بازاریابان معتقدند ویدئو نقش مهمی در آینده‌ی بازاریابی ایفا خواهد کرد. سؤال این است که کسب‌وکار شما چگونه از مزایای ویدئو مارکتینگ بهره‌مند خواهد شد؟ یوتیوب فرصت مناسبی برای بازاریابی ویدئویی برندها فراهم کرده است اما چگونه باید از آن استفاده کرد؟ چهار ایده‌ای که در ادامه‌ی این مقاله‌ی زومیت بررسی می‌کنیم به ساختن ویدئوهای جالب، خلاق و درگیرکننده کمک می‌کنند.

video marketing

۱- راه حلی برای حل مشکلات ارائه دهیدمقاله‌ی مرتبط:

ویدئوها پلت‌فرم مناسبی برای پاسخ دادن به سؤالات هستند. سؤال‌های مشترک مشتری‌های برند و همچنین سؤال‌هایی را که خجالت می‌کشند بپرسند در نظر بگیرید. به‌عنوان مثال یک رستوران می‌تواند ویدئویی در مورد آداب انعام دادن به کارمندان رستوران تهیه و آپلود کند. یک طراح جواهر می‌تواند ویدئویی در مورد نحوه‌ی تعویض باتری ساعت در اختیار عموم قرار دهد. یک پیمانکار می‌تواند نحوه‌ی اندازه‌گیری مساحت اتاق را در یک ویدئو آموزش دهد. این ویدئوهای نحوه‌ی انجام کار برای نمایش در جلسات مهم شرکت مناسب نیستند بلکه شرکت را به‌عنوان منبع خوبی از اطلاعات مفید به کاربر معرفی می‌کنند.

۲- تفاوت‌ها را نشان دهید

نشان دادن تفاوت محصولات یکی دیگر از ایده‌های جالبی است که برای ساختن ویدئو مورد استفاده قرار می‌گیرد. در یک ویدئو شرایط استفاده از هر محصول برند و جزئیات کار با آن را برای کاربر توضیح بدهید. این ویدئوها کمک می‌کنند مشتری راحت‌تر بین انتخاب محصولات تصمیم بگیرد و از خرید خود راضی باشد.

video marketing

۳- نحوه‌ی انتخاب محصول را توضیح دهید

گاهی اوقات محصولات تبلیغ‌شده در یوتیوب بسیار پیچیده هستند. ویدئوهایی درست کنید و در آن‌ها بگویید هنگام خرید چه معیارهایی باید مورد توجه قرار بگیرند. ویژگی‌های کلیدی محصول، حدود قیمت و سؤال‌هایی را که باید از فروشنده پرسیده شود، به‌طور کامل بیان کنید.

۴- نحوه‌ی کار با محصول خود را توضیح دهید

تبلیغ ویدئویی محصول باعث می‌شود مشتری نسبت به خرید محصول مصمم شود یا آن را برای همیشه کنار بگذارد. به‌عنوان مثال در یک ویدئو به مخاطبان نشان دهید نصب و استفاده از محصولی که تولید کرده‌اید تا چه اندازه آسان است. در این ویدئوها روی نمایش ویژگی‌های اصلی تمرکز کنید؛ اما ویژگی‌های جانبی و فرعی را نیز به طور کامل توضیح دهید. نشان دادن میان‌برهای نرم‌افزار و جیب مخفی لباس نمونه‌هایی از ویژگی‌های فرعی محصول هستند.

آینده‌ی بازاریابی در تولید محتوای ویدئویی است

با اضافه کردن ویدئو به استراتژی بازاریابی، کسب‌وکار شما نیز بخشی از ترافیک حجیم یوتیوب یا دیگر سرویس‌دهنده‌ها را به خود اختصاص خواهد داد. مراحل حضور مشتری در هر مرحله از کسب‌وکار را در نظر بگیرید و برای هر مرحله محتوای ویدئویی تولید کنید. بعد از آماده شدن چند ویدئو، آن‌ها را به اشتراک بگذارید و برای بالا بردن تعداد بیننده‌ها تلاش کنید. از ویدئوهای خلاقانه برای پاسخ به سؤال‌ها و معرفی آپدیت‌های محصول استفاده کنید. برای هر ویدئو اقدام به عمل مناسبی در نظر بگیرید، توضیحات متنی مناسب تهیه کنید و تصویر بندانگشتی (Thumbnail) مناسبی برای نمایش محتوای ویدئو تهیه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار ایده برای بازاریابی ویدئویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..