تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معمایی که اهالی کاخ سفید را به چالش کشید!+فیلم

حیرت اهالی کاخ سفید از صدایی مرموز/ترامپ چه چیزی شنید؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،سال 2015 انتشار تصویر پیراهنی در فضای مجازی کاربران را به چالش کشید، پیراهنی که به سختی تشخیص صحیح رنگ آن امکان پذیر بود و هر کس این عکس را به رنگی متفاوت می دید.اکثر بازدیدکنندگان میان رنگ های آبی،مشکی، طلایی و سفید اختلاف نظر داشتند.

اکنون پس از گذشت سه سال، انتشار یک فایل صوتی عجیب در سایت "ردیت"به معمایی بزرگ برای کاربران تبدیل شد،صدایی که هر کس آن را چیزی متفاوت می شنید.در این فایل کلمه ای مبهم تلفظ می شود که برخی ها آن را "لوریل"بعضی دیگر"یانی" و عده ای هم "مورو" می شنوند.

این صدای مرموز که معلوم نیست حامل چه پیامی بوده و کلمه نهفته درون آن چیست به تبی فراگیر میان مردم تبدیل شده که البته اهالی کاخ سفید از جمله دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا،ایوانکا دخترش،مایک پنس معاون او نیز پیگیر حل این معما هستند.

نکته جالب اینجاست که ترامپ هیچ کدام از کلمات مذکور که اکثر کاربران می شنوند را به زبان نیاورد و آنچه او شنیده بود متفاوت از پاسخ دیگران بود.

در ادامه واکنش اهالی کاخ سفید به شنیدن این صدا را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

حرکت غیرمنتظره ترامپ کنار همتای فرانسوی‌اش! +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معمایی که اهالی کاخ سفید را به چالش کشید!+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..