تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجوز دسترسی دستگاه‌ها به فیلترشکن بدون اختلال صادر شد

کسب‌وکار‌ها و دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سفارتخانه‌ها، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، روزنامه‌ها و سایر عرضه‌کنندگان خدمات عمومی اگر در اتصال به VPN دچار مشکل هستند، به زیرساخت اطلاع دهند.

به گزارش شمانیوز؛ با توجه به بروز برخی اختلالات در ارتباطات VPN، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده که علی‌رغم تمهیدات اندیشیده‌شده به‌منظور حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از بروز مشکل برای کسب‌وکار‌ها و دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سفارتخانه‌ها و سایر عرضه‌کنندگان خدمات عمومی، اما این بخش‌ها در صورت وجود هرگونه اختلال در ارتباطات می‌توانند موارد را به آدرس help@tic.ir‌ای‌میل کنند.

همچنین به‌منظور تسهیل در ارتباطات خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، نشریات خبری و روزنامه‌ها، پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع ذی‌صلاح، پس از دریافت لیست از معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد هماهنگی‌های لازم برای رفع محدودیت‌ها توسط مراجع ذی‌صلاح قانونی به‌عمل خواهد آمد.

بر این اساس درخواست رفع محدودیت باید با حداقل اطلاعات زیر تکمیل و ارسال شود:

· نام شرکت یا دستگاه
· IP اختصاصی
· شرکت اینترنتی سرویس دهنده
· حوزه فعالیت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجوز دسترسی دستگاه‌ها به فیلترشکن بدون اختلال صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..