تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام جنون‌آمیز مرد بی‌خانمان در خیابان +فیلم

اقدام جنون آمیز مرد بی خانمان در خیابان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام جنون آمیز یک مرد بی خانمان را در خیابان های نیویورک به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این مرد بی خانمان هنگام عبور از خیابان ناگهان به دو زن سالخورده 77 و 79 ساله حمله ور می شود  و آنها را نقش بر زمین می کند.

"آندرس فلورس" 45 ساله که پس ازکوبیدن چند ضربه مشت به سر و صورت این دو زن سالخورده به راه خود ادامه می داد توسط یک مرد جوان دیگر تعقیب و مجازات می شود. "مایکل" 35 ساله که با فاصله چند متر از آندرس در پیاده رو مشغول قدم زدن بود با دیدن این صحنه به کمک دو زن می شتابد. او در این خصوص گفت : " من در پیاده رو در حال قدم زدن بودم، که مرد بی خانمانی را دیدم که ناگهان به دو زن سالخورده حمله ور شد. بلافاصله وارد عمل شدم و با تعقیب وگریز مرد بی خانمان را دستگیر کردم و تحویل پلیس دادم."

پس از این حادثه پلیس در محل حاضر و مرد بی خانمان را دستگیر کرد. همچنین هر دو زن سالخورده که دچار جراحت شده بودند به بیمارستان بروکدال منتقل شدند.

گفتنی است؛ قرار است به زودی دادگاه محاکمه این مرد بی خانمان برگزار شود.

بیشتر بخوانید

تصاویر جالب دیده نشده از کره شمالی

انتهای پیام/

اقدام تحسین برانگیز مرد جوان در کمک به دو زن سالخورده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام جنون‌آمیز مرد بی‌خانمان در خیابان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..