تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سر جادویی جغد پرنده شکار لنز عکاس شد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛با دانستن این موضوع که جغدها از گونه جانوارانی هستند که می‌توانند سر خود را حداکثر تا 270 درجه بچرخانند بدون اینکه کوچکترین آسیبی به اسکلت و رگ های خونی گردن خود وارد کنند، اینبار شگفتی دیگری از این موجود دیده شده است که به استثنایی بودندش اضافه می‌کند.

سر جادویی جغد پرنده شکار لنز عکاس شد

مایلز هربرت عکاس انگلیسی موفق شد عکس‌های فوق‌العاده‌ای را از چرخش عجیب و سریع یک جغد که همانند چرخاندن دایره ای از آتش است  ثبت کند. مایلز در مورد این تصاویر توضیح داد: به نظر می رسید که جغد در حال تمرین برای قوی‌تر کردن استخوان‌های گردنش بود و به شدت سرش را به تمامی جهات می چرخاند.

گفتنی است؛ استخوان گردن جغد به او کمک می‌کند تا بتواند سرش را در یک منطقه وسیعی حرکت دهد؛ حرکتی که که اگر انسان بخواهد انجام دهد حتما آسیب جدی متحمل خواهد شد.

انتهای پیام/

چرخش سریع سر جغدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سر جادویی جغد پرنده شکار لنز عکاس شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..