تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین بازی لوکا زیدان با پیراهن رئال (عکس)

لوکا زیدان، پسر زین الدین زیدان امشب برای اولین بار پیراهنو تیم اول رئال مادرید را به تن کرد.

به گزارش شما نیوز ، در آخرین بازی رئال در لالیگا که تشریفاتی نیز بود، زیدان به ناواس و کاسیا استراحت داد و پسر خود را به عنوان گلر اول روانه زمین کرد. 

لوکا که سابقه بازی برای تیم دوم رئال را دارد، امشب در ثبت کلین شت ناکام ماند و دو گل از ویارئال دریافت کرد. دیداری که رئال در آن 2-0 جلو بود اما در نهایت با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

به این ترتیب لوکا هم به جمع بازیکنانی پیوست که تحت مربیگری پدرشان به میدان رفته اند. ستاره هایی چون مالدینی، جیمی ردنپ، جوردی کرویف و.....




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین بازی لوکا زیدان با پیراهن رئال (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..