تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذن فون 5 ایسوس در بنچمارک DxOMark رویت شد

ذن فون ۵ ایسوس با مشخصات یک گوشی میان‌رده‌ در بنچمارک DxOMark رویت شد. دوربین این گوشی هوشمند در روشنایی روز کیفیت عکاسی خوبی به نمایش گذاشت.

ذن فون ۵ ایسوس (ASUS ZenFone 5) اولین گوشی هوشمند این شرکت است که در بنچمارک DxOMark مورد بررسی قرار می‌گیرد. ظاهرا بررسی این گوشی هوشمند در این بنچمارک، به نفع شرکت ایسوس (ASUS) تمام شد. کیفیت عکاسی دوربین ذن فون ۵ در روشنایی روز فوق‌العاده است تا جایی که می‌توان کیفیت عکاسی در روشنایی روز را در حد یک گوشی پرچمدار دانست. 

ذن فون ۵ ایسوس یک گوشی هوشمند میان‌رده‌، مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ به همراه ۴ گیگابایت رم و صفحه نمایش بدون حاشیه ۶.۲ اینچی است. از نظر طراحی، با گوشی‌های قبلی همین برند تفاوت دارد و قاب پشتی آن براق و شیاردار است. همان‌طور که می‌دانید بنچمارک DxOMark بیشتر روی ویژگی‌های دوربین گوشی تمرکز دارد. ذن فون ۵ مجهز به دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم  f/1.8، لنز سونی IMX363 و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم  f/2.0 است. 

ذن فون ۵

با اینکه این گوشی هوشمند یک میان رده محسوب می‌شود، ولی کیفیت عکاسی دوربین آن در حد یک گوشی هوشمند پرچمدار است. دوربین ذن فون 5 ایسوس در روشنایی روز عملکرد بسیار خوبی دارد؛ اما برای ثبت عکس در زیر نور آسمان آبی،‌ نویز لومینانس در عکس‌ها دیده می‌شود. از سوی دیگر، با کاهش نور محیط، میزان نویز افزایش پیدا می‌کند. همچنین در حالت فوکوس اتوماتیک،‌ حتی در شرایطی که نور محیطی بسیار کم است،‌ کیفیت تصاویر خوب است. 

مقاله‌های مرتبط:

دوربین دوگانه در قاب پشتی،‌ کمک می‌کند تا کاربران بتوانند با این گوشی هوشمند عکس‌های پرتره بگیرند ولی متاسفانه کیفیت عکس‌های پرتره آن خیلی جالب توجه نیست. وقتی دوربین ثانویه در حالت واید قرار می‌گیرد،‌ زوم خوبی نمی‌توان روی سوژه داشت. کیفیت ضبط ویدیویی، پایین‌تر از کیفیت عکاسی در روشنایی روز است و به همین دلیل ذن فون 5 در بخش ضبط ویدیویی امتیاز کمتری را از آن خود کرده است. این گوشی هوشمند موفق به کسب امتیاز ۹۰ در بنچمارک DxOMark شد که بیشتر این امتیاز مربوط به بخش دوربین عکاسی است. گفتنی است هیچ تفاوتی بین مشخصات دوربین گوشی‌های ذن فون ۵ (ZenFone 5) و ذن فون ۵ زد (ZenFone 5z) وجود ندارد. تنها تفاوت این دو گوشی هوشمند پردازنده آنها است که ذن فون ۵ زد با پردارنده اسنپدراگون ۸۴۵ همراه بوده و قیمت بالاتری دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذن فون 5 ایسوس در بنچمارک DxOMark رویت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..