تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنج بازیکن تیم ملی اختصاصی تمرین کردند

بعد از اتمام بازی تیم ملی پنج بازیکن ایرانی به صورت اختصاصی در زمین آزادی تمرین کردند

به گزارش شما نیوز ، از ساعت 21 امشب تیم ملی ایران در آخرین بازی تدارکاتی خانگی خود مقابل ازبکستان قرار گرفت و در نهایت توانست با تک گل روزبه چشمی برنده این مسابقه شود. 


اما بعد از سوت پایان بازی پنج بازیکن تیم ملی ایران به صورت اختصاصی در زمین مسابقه به تمرین پرداختند. سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی چهار بازیکن تعویضی ایران در این مسابقه همراه با سردار آزمون در زمین چمن ماندند و همراه با مربی بدنساز تیم ملی به تمرین اختصاصی پرداختند. 


کاروان تیم ملی ایران بامداد روز دوشنبه برای برگزاری اردوی تدارکاتی و انجام دو بازی دوستانه برابر ترکیه و یونان به استانبول سفر می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنج بازیکن تیم ملی اختصاصی تمرین کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..