تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود رمان بغض شب های تنهایی من

دانلود رمان بغض شب های تنهایی من

دانلود رمان بغض شب های تنهایی من

دانلود رمان بغض شب های تنهایی من

خلاصه رمان:

داستان درباره دختری به اسم ساغره که با استاد دانشگاش ازدواج میکنه ولی بعد از دو ماه که از ازدواجشون میگذره در شبی که از مسافرت برمیگردن کل خانواده و شوهرش رو از دست میده و این شروع یک زندگی پرفشار و سخت برای ساغره . تا اینکه تصمیم میگیره…

پیشنهاد می شود

دانلود رمان شروعم کن تو میتونی

قسمتی از رمان  :

در خونه رو باز کردم، واقعا فضای خونه برام سنگینه، ولی چی میشه کرد، چمدونم رو گذاشتم زمین، شروع کردم با خودم حرف زدن، سلام! من اومدم.

همینجور که ملافه سفیدای روی مبلارو برمیداشتم به حرف زدن ادامه میدادم : راستش. جاتون خالی خیلی خوش گذشت!

بغض گلومو گرفته ولی کم نمیارمو ادامه میدم: میلاد از سارا خواستگاری کرد . دروغ نگن خیلی بهم میان.خب من برم لباسامو عوض کنم و بیام باهم حرف بزنیم.

چمدونم رو برمیدارم و میرم به سمت اتاقم ، چمدونم رو میزارم روی تخت دونفره ای که روزی خوابیدن توی این اتاق آرزوم بود ، اما… حالا برام کابوس شده.لباسامو از چمدون در میارم . یکیشونو برمیدارم و میزارم تو کمد.در کمد رو باز میکنم، وای خدا! سارا که گفت همه چیو برمیداره.پس چرا نیومده. لباسمو آویزون میکنم . به لباس معین خیره میشم . برش میدارم و میشینم رو تخت. بوش میکنم. هنوز بوی ادکلنی که براش خریده بودم رو میده.دیگه نمیتونم جلوی بغضمو بگیرم. اشکام سرازیر میشه.

از اتاق میام بیروم و میشینم روی مبل . دوباره شروع میکنم با خودم حرف زدن : نباید… نباید میرفتین … بدون اینکه بزارین برای اخرین بار ببینمتون . خیلی بی انصافیه.

پیشنهاد می شود

رمان جدال نهایی ( جلد پایانی رمان لیانا) | zahra bagheri کاربر انجمن یک رمان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود رمان بغض شب های تنهایی من»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..