تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت مدرسه ملی سینما از برخی پایان‌نامه‌های دانشجویی

مدرسه ملی سینمای ایران از پایان‌نامه‌ها و رساله ‏های دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مرتبط با سینما حمایت می‌کند.

 به گزارش سینماخبر  طبق گزارش رسیده، در پی برگزاری دومین جلسه شورای مرکزی "طرح توانمندسازی و اشتغال‌پذیری دانشجویان" در سال 97 متشکل از نمایندگان رسمی دانشگاه‌ها، طرح حمایت از پایان نامه‌های دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به تصویب رسید؛ بر این اساس هر پایان‌نامه جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های حمایتی مدرسه، پس از تصویب در شورای پژوهشی داخلی دانشگاه باید در شورای مرکزیِ این طرح در مدرسه به تایید برسد.

قالب‌های حمایتی پایان‌نامه‌ها شامل خدمات مشاوره‌ای از قبیل معرفی و ارائه منابع مطالعاتی و پژوهشی،معرفی صاحب‌نظران و رایزنی با آنان، تخصیص کمک هزینه مالی، چاپ و نشر و خرید امتیاز خواهند بود که همگی باید با رعایت ضوابط قانونیِ دانشگاه محل تحصیل دانشجو باشد.

طرح توانمندسازی و اشتغالپذیری دانشجویان سینما از جمله ماموریت‏ های مهم و اصلی مدرسه ملی سینمای ایران محسوب می‏ شود که از سال گذشته و پس از انعقاد تفاهمنامه همکاری با دانشگاه‏ های تهران، هنر، تربیت مدرس، صدا و سیماو سوره در دست اجرا است.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت مدرسه ملی سینما از برخی پایان‌نامه‌های دانشجویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..