تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقص بزرگ اکران ویژه ماه رمضان، تبلیغات ضعیف است

یک تهیه کننده سینما با اشاره به نکات مثبت اکران فیلم ها در ماه رمضان، از نقص بزرگ این طرح سینمایی گفت.

 به گزارش سینماخبر  مرتضی شایسته تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما، درباره طرح ویژه اکران فیلم‌ها در ماه رمضان گفت: استقبال از اکران ویژه ماه مبارک رمضان، در چند سال اخیر بی نظیر بوده است.

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد بودیم فیلم‌هایی که در ماه رمضان اکران شدند، نه تنها ضرر نکردند؛ بلکه فروش خوبی هم داشتند. این نشان از آن دارد که اگر برای فصل‌ها و ماه‌های خاص در سینما، برنامه ریزی دقیق شود؛ می‌تواند در اقتصاد سینما بسیار موثر باشد.

شایسته همچنین در مورد چگونگی بهتر شدن این طرح در سال های آینده اظهار کرد: اکران فیلم‌های قدیمی و خاطره انگیز که چند سال قبل هم اتفاق افتاد، بسیار می‌تواند در اقتصاد سینمای کشور موثر باشد. اما وزنه اصلی رسیدن به موفقیت در این نوع طرح‌ها تبلیغات و اطلاع‌رسانی است. در حال حاضر در مورد طرح اکران ویژه ماه مبارک رمضان، این نقص وجود دارد. بسیاری از مخاطبان هنوز از نیم بها بودن بلیت سینماها در ماه رمضان خبر ندارند و این نقص ناشی از تبلیغات ضعیف ماست. باید در زمینه‌ تبلیغات و اطلاع رسانی درباره این طرح، با برنامه‌ریزی بهتری عمل کرد.

انتهای پیام/

ارزیابی طرح اکران ماه رمضان از نگاه یک تهیه کننده




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقص بزرگ اکران ویژه ماه رمضان، تبلیغات ضعیف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..