تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه ۶۰ هزارتومانی برای پوشاندن پلاک خودرو

متخلفان نصب هرگونه وسیله برروی پلاک برای ناخوانا کردن آن ۶۰ هزارتومان جریمه می‌شوند.

جریمه ۶۰ هزارتومانی برای پوشاندن پلاک خودروبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: به دنبال راه اندازی و شروع به کارسامانه سیار هوشمند ثبت تخلفات رانندگی متاسفانه برخی افراد قانون گریز برای فرار از قانون به دنبال مخفی شدن ازلنز دوربین‌های این سامانه هستند.
وی اظهارداشت: برخی از افراد با دستکاری و مخدوش کردن پلاک، بالازدن صندوق عقب، کشیدن جسمی برروی پلاک، گل مالی کردن، استتار توسط اشخاص، کندن پلاک عقب و قرار دادن آن در شیشه عقب و پوشاندن پلاک مانع خوانده شدن پلاک خودور توسط دوربین‌های ثبت تخلف می‌شوند.
سرهنگ عباسی بابیان اینکه مخفی کردن و دستکاری پلاک یک رفتار ناهنجار و برخلاف قواعد نظم وانتظام اجتماعی تلقی می‌شود و از نظر قانون جرم محسوب می‌شود، افزود: چنین افرادی علاوه بر اعمال جریمه، به دادسرا معرفی و درصورت ثبوت جرم براساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی به شش ماه تا یکسال محکوم می‌شوند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فارس گفت: با پیگیری‌های انجام شده درحال افزایش تعداد دوربین ثابت و سیار هوشمند ثبت تخلفات در معابردرون شهری هستیم تا رانندگان قانون شکن چاره‌ای جز رعایت قوانین و مقررات نداشته باشند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه ۶۰ هزارتومانی برای پوشاندن پلاک خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..