تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر استعفا کرد

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر از سمت خود استعفا داد تا اولین تغییر در مدیریت موسسات اعتباری در سال جاری رقم بخورد.

به گزارش ایسنا، در جلسه روز شنبه هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر موضوع استعفای عیسی رضایی به دلیل اختلاف با برخی از سهامداران مطرح شد و هیات مدیره با استعفای وی موافقت کرد.

عیسی رضایی در دی ماه 1389 مدیر عاملی موسسه اعتباری کوثر را بر عهده گرفت. راه اندازی 352 شعبه در سراسر کشور، اخذ تاییدیه ثبت موسسه از اداره ثبت شرکت ها، اخذ مجوز رسمی فعالیت موسسه اعتباری کوثر از سوی بانک مرکزی، افزایش سرمایه موسسه کوثر به 6000 میلیارد ریال و ادغام صندوق جوانان خیر از جمله اقدامات وی در این مدت بوده است.

براساس ماده ۸۸اساسنامه موسسه اعتباری کوثر، تا معرفی مدیر عامل جدید جواد فهیمی پور (قائم مقام مدیر عامل) مسئولیت امور را بر عهده خواهد داشت و رضایی به عنوان نایب رییس هیات مدیره موسسه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

بخش عمده سهام موسسه اعتباری کوثر متعلق به بازنشستگان نیروهای مسلح بوده و هم اکنون این موسسه با نزدیک به 500 هزار سهامدار یکی از بزرگترین شرکتهای فرابورسی به لحاظ تعداد سهامدار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر استعفا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..