تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخلیه ایستگاه قطار مارسی به دلایل امنیتی

ایستگاه قطار مارسی فرانسه به دلایل امنیتی تخلیه شد.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، پلیس فرانسه امروز (شنبه) پس از بازداشت فردی به دلیل رفتار مشکوک، ایستگاه قطار مارسی را تخلیه کردند.

پلیس پس از مشکوک شدن به فردی به دلیل داشتن کیفی حامل تجهیزات الکترونیکی و باتری وی را بازداشت کردند. به گفته پلیس با اینحال فرد مذکور هر گونه ارتباط این تجهیزات به مواد انفجاری را رد کرد.

تا کنون جزئیات بیشتری دراین باره منتشر نشده و ایستگاه قطار نیز دوباره بازگشایی شده است. فرانسه پس از کشته شدن بیش از 240 نفر در خاک این کشور طی سه سال گذشته توسط داعش و گروه‌های وابسته به این گروه در وضعیت هشدار بالای امنیتی قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخلیه ایستگاه قطار مارسی به دلایل امنیتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..