تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نورافکن هم به گزینه های شارلروا اضافه شد

سایت بلژیکی خبر داد که باشگاه شارلروا به دنبال جذب هافبک مدافع استقلال است.

به گزارش قدس آنلاین،  به نقل از سایت dhnet بلژیک،  باشگاه شالروا قبل از اتمام فصل برای فصل آینده در حال آماده کردن است. پیش از این گفته شد که شارلروا به دنبال علی قلی زاده، وینگر ۲۲ ساله سایپا است. بازیکنی سریع و تکنیکی که باشگاه آلکمار هلند نیز به دنبالش است. شارلروا برای جذب قلی زاده پیشنهادی به مدت ۲ ساله داده است.

اما این تنها بازیکن لیگ ایران نیست که باشگاه شارلروا به دنبالش است. امید نورافکن دیگر بازیکن ایرانی است که شارلروا به دنبالش است. بازیکن ۲۱ ساله در استقلال تهران بازی می کند همان تیمی که کاوه رضایی از آن به شارلروا آمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نورافکن هم به گزینه های شارلروا اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..