تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




50 واحد پذیرایی مسیر جاده کندوان در ماه رمضان فعال است

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چالوس با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان از فعال بودن 50 واحد پذیرایی بین راهی در جاده کندوان در این ماه خبر داد.

سیدعلی اصغر موسوی اظهار داشت : از 120 واحد پذیرایی بین راهی در مسیر جاده کندوان، 50 واحد با اخذ مجوز در 15 روز نخست ماه رمضان آماده پذیرایی از مسافران هستند و 70 واحد دیگر نیز در نیمه دوم ماه مبارک رمضان به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می کنند.

به منظور رعایت شئونات دینی و مذهبی، گشت های مشترک ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی بر نحوه فعالیت واحدهای بین راهی نظارت خواهند داشت.

موسوی نسبت به هرگونه فعالیت بدون مجوز واحدهای پذیرایی در ماه رمضان هشدار داد و گفت: واحدهای پذیرایی دارای مجوز در محور کندوان با نصب بنر مشخص شده اند.

وی همچنین از اجازه فعالیت 23 واحد پذیرایی شهرستان در جاده کناره با رعایت مسایل شرعی و قانونی در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: پذیرایی از گردشگران باید در محیط بسته و به دور از چشم روزه داران انجام شود.

بر اساس آمارها 2 هزار تخت و 17 واحد اقامتی در شهرستان چالوس آماده پذیرش مسافران هستند. یک میلیون و 875 هزار گردشگر داخلی و خارجی نوروز امسال در چالوس اقامت شبانه داشتند.

شهرستان چالوس با جمعیت دستکم 134 هزار نفر و بیش از 100روستا علاوه بر داشتن سابقه تاریخی به خاطر سرسبزی و زیبایی به عقیق همیشه سبز مشهور است.

جاذبه های مهم گردشگری این شهر کاخ چایخواران، کاخ اجابیت، دریاچه ولشت، پارک جنگلی فین، تله کابین نمک آبرود و هتل استقلال خزر است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایرنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «50 واحد پذیرایی مسیر جاده کندوان در ماه رمضان فعال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..