تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاج: برای افرادی که گفتند تیم ملی آشفته ترین اردو را برگزار کرد متاسفم/ازبکستان با تیم اصلی اش به ایران آمد

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج در گفتگو با رادیو در خصوص انتقادات برخی از کارشناسان فوتبال از اردوی اخیر تیم ملی اظهار داشت: من برای بعضی از کارشناسان فوتبال که اردوی اخیر تیم ملی را آشفته ترین اردو نامیدند بسیار متاسفم. متاسفانه برخی بدون داشتن اطلاعات دقیق اظهارنظر می کنند و در هر موضوعی نیز خود را کارشناس می دانند. برخی افراد در همه مسائل کارشناس هستند و حتی به غیر از فوتبال در مورد آب و هوا هم نظر می دهند!

او افزود: اردوی بسیار عالی تشکیل شد و فدراسیون فوتبال وقتی دید تیم های استقلال و پرسپولیس بازی های مهمی در لیگ قهرمانان آسیا دارند اجازه داد تا آنها با بازیکنان ملی پوش به مصاف حریفان بروند. این سیاست فدراسیون بسیار درست بود زیرا اگر اجازه استفاده از بازیکنان ملی پوش را به آنها نمی دادیم هر 2 نماینده کشورمان حذف می شدند و این برای فوتبال ما به هیچ عنوان خوب نبود.

تاج ادامه داد: به کارلوس کی روش نیز اعلام کردیم که مدتی بدون بازیکنان استقلال و پرسپولیس اردو را برگزار کند و او نیز در مصاحبه اش گفت که من طبق نظر فدراسیون عمل می کنم. لژیونرها نیز نمی توانستند بازی های خود را لغو کنند و به ایران بیایند بنابراین ما چند روز اردو را بدون لژیونرها و بازیکنان استقلال و پرسپولیس برگزار کردیم.

وی افزود: اگر بازیکنان ملی پوش را از تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می گرفتیم جنجال به پا می شد.و همه می گفتند ما چنین چیزی را در هیچ جای دنیا ندیده ایم. ما به همراه ژاپن و کره جنوبی از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کردیم که برگزاری مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به زمان دیگری موکول کند اما این درخواست از سوی AFC پذیرفته نشد.

تاج در مورد انتقاداتی که در مورد دیدارهای دوستانه تیم ملی با تیم های الجزایر و تونس مطرح شده بود گفت: تیم های ملی الجزایر و تونس شباهت زیادی به مراکش دارند و حریفان تدارکاتی خوبی برای ما بودند. هر دو تیم در رنکینگ فیفا نسبت به تیم ما در جایگاه بهتری قرار دارند و در آن زمان مورد تایید کارلوس کی روش نیز بودند.

او در مورد اینکه گفته می شود تیم ملی ازبکستان با تیم ملی زیر 21 ساله هایش به ایران آمده است عنوان کرد: چه کسی گفته ازبکستان با تیم زیر 21 ساله هایش به ایران آمده است؟ این مسئله به هیچ عنوان صحت ندارد و من باز هم می گویم که برای افرادی که چنین بحث هایی را مطرح می کنند متاسفم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما با تیم ملی ازبکستان قرارداد بستیم و به آنها اعلام کردیم که با بهترین بازیکنان شان به ایران بیایند. ازبکستان نیز که اخیرا پس از ناکامی در صعود به جام جهانی دست به جوانگرایی زده است با تیم اصلی اش به ایران آمد. تیم ما نیز مدتی دست به جوانگرایی زده بود و چند بازیکن خوبی که در حال حاضر در تیم حضور دارند حاصل آن دوره هستند.

وی افزود: کی روش تیم فعلی ازبکستان را بسیارقبول داشت و حتی اعلام کرده بود که این تیم بسیار دونده تر و با انگیزه تر از تیم سابق آنها است. او کیفیت تیم های ترکیه و یونان را نیز تایید کرده است، تنها مسئله ای که وجود دارد این است که ما باید در این بازی های تدارکاتی مراقب باشیم تا بازیکنان در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز جام جهانی دچار مصدومیت جدی نشوند.

تاج در پایان با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی امید گفت: تداخل هفته های پایانی لیگ برتر،فینال جام حذفی و جام باشگاه های آسیا و بازی های دوستانه تیم ملی پیش از آغاز جام جهانی باعث شد که سرمربی تیم ملی امید با تاخیر معرفی شود زیرا با وجود این مسابقات مجالی برای برگزاری اردو نبود. ما کرانچار را دقیقا یک روز قبل از هفته پایانی لیگ دسته اول به عنوان سرمربی تیم ملی امید معرفی کردیم چون عمده بازیکنان این تیم از لیگ یک هستند هر چند از بازیکنان لیگ برتری نیز استفاده خواهد شد. او نیز 4 روز بعد از انتخابش اسامی بازیکنان مدنظرش را به ما اعلام کرد و یک اردوی بسیار خوب و بدون حرف و حدیث برگزار شد.

انتهای پیام/

اظهارات تاج در مورد برگزاری اردوی تیم ملی ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاج: برای افرادی که گفتند تیم ملی آشفته ترین اردو را برگزار کرد متاسفم/ازبکستان با تیم اصلی اش به ایران آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..