تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمهیدات نیروی انتظامی گلستان در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سردار علی اکبر جاویدان رییس پلیس گلستان  گفت: همه نقاط را تحت پوشش قرار دادیم و تلاش همکاران ما در پلیس راهور بویژه در ساعات نزدیک افطار و افزایش بار ترافیک مضاعف میشود.

وی ادامه داد: همه پلیس های تخصصی ، کلانتری ها و پاسگاهها در خدمت مردم هستند و انتظار میرود افرادی که به مساجد و تکایا میروند منزل را ایمن و وسایل نقلیه را در محل مناسب پارک کنند.

سردار جاویدان افزود: مراکز خدماتی در بحث رستوران ها و جاهایی که مجوز دادیم خارج شهرهستند  و در درون شهرها تنها مراکز  داخل ترمینال و بیمارستان ها مجوز فعالیت دارند.

رییس پلیس گلستان همچنین گفت: براساس ماده  ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی روزه خواری در ملاعام حرام است و افرادی که به این امر اقدام کنند به مجازات حبس و شلاق محکوم میشوند و انتطار می رود شهروندان ضمن رعایت قوانین ، امر به معروف و نهی از منکر را نیز متذکر شوند.

انتهای پیام/فا

اجرای طرح ترافیکی در ماه مبارک رمضان در گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمهیدات نیروی انتظامی گلستان در ماه مبارک رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..