تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت باید درآمد ناشی از افزایش نرخ ارز را به کارگران و کارمندان پرداخت کند/ کابینه‌ روحانی با افزایش درآمد مواجه است

ساعت: 16:43 منتشر شده در مورخ: 1397/02/29 شناسه خبر: 1364552

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برلزوم ارائه لایحه دوفوریتی برای افزایش حقوق و دستمزد کارگران،کارمندان و بازنشستگان از محل افزایش درآمد فروش نفت و رشد نرخ دلار تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، نادر قاضی‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه باید بودجه سال 97 اصلاح شود، ابراز داشت: در بودجه سال 97 قیمت هر بشکه نفت 55 دلار تعیین شده این در حالی است که قیمت نفت در روزهای اخیر افزایش یافته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: علاوه بر افزایش قیمت قابل توجه نفت در مدت اخیر، قیمت هر دلار نیز با تغییراتی روبرو بوده است که این موضوعات باید بررسی شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تجربه بیانگر این است در زمان کسری بودجه دولت لایحه ارائه می‌کند بنابراین با توجه به افزایش قیمت نفت و دلار در مدت اخیر، پیش بینی می‌شود دولت با مازاد درآمد روبرو شود بنابراین باید به این موضوع نیز توجه شود.

ضرورت توجه به حفظ ارزش پول ملی

قاضی پور با تاکید بر ضرورت توجه به حفظ ارزش پول ملی، اظهار داشت: براساس محاسبات قیمت هر دلار آمریکا در بودجه 3500 تومان تعیین شده این در حالی است دولت نرخ هر دلار را 4200 تومان اعلام کرده که بطور طبیعی باید به مابه التفاوت بین دو نرخ توجه شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در هر صورت باید دولت لایحه دوفوریتی برای افزایش حقوق و دستمزد کارگران،کارمندان و بازنشستگان از محل افزایش درآمد ناشی از رشد قیمت نفت و درآمد حاصل از افزایش قیمت ارز به مجلس ارائه کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت باید درآمد ناشی از افزایش نرخ ارز را به کارگران و کارمندان پرداخت کند/ کابینه‌ روحانی با افزایش درآمد مواجه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..