تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۹ هزار و ۳۳۰ نفر از اماکن و محوطه‌های تاریخی آذربایجان‌شرقی بازدید کردند/ موزه آذربایجان و مسجد کبود در صدر بازدیدها

ساعت: 16:03 منتشر شده در مورخ: 1397/02/29 شناسه خبر: 1364556

رئیس امور موزه‌های استان از بازدید ۱۹ هزار و ۳۳۰ نفر در روز جهانی موزه، جمعه ۲۸ اردیبهشت از اماکن و محوطه‌‌های تاریخی آذربایجان‌‌شرقی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مهدی بزاز دستفروش در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر ابراز داشت: همزمان با روز جهانی موزه (۱۸ می) مصادف با ۲۸ اردیبهشت و آغاز هفته میراث فرهنگی بازدید از موزه‌‌ها با استقبال چشمگیر مردم و گردشگران داخلی و خارجی مواجه شد.

وی افزود: روز ۲۸ اردیبهشت همزمان با روز جهانی موزه‌ها، ۱۹ هزار و ۳۳۰ نفر از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی تحت نظارت اداره کل بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵۳ درصد رشد داشته است.

رئیس امور موزه‌های آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: موزه آذربایجان با آمار بازدید بالغ بر ۵۱۵۰ نفر، مسجد کبود با ۵۱۰۰ نفر، موزه قاجار با ۲۵۰۰ نفر و موزه مشروطه با ۲۳۰۰ نفر به ترتیب بیشترین آمار بازدید در استان را به خود اختصاص دادند.

وی در پایان توضیح داد: امروزه وجود موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی در هر شهر، نماد و مظهر رشد و کمال فرهنگی مردم آن شهر محسوب می‌شوند و نقش بسیار مهمی در معرفی تجارب فکری، فرهنگی و هنری و القا و انتقال احساس و بینش و اندیشه ایرانی و هویت ملی دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۹ هزار و ۳۳۰ نفر از اماکن و محوطه‌های تاریخی آذربایجان‌شرقی بازدید کردند/ موزه آذربایجان و مسجد کبود در صدر بازدیدها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..