تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع‌بندی خسارت سیل اخیر مازندران برای ارائه به هیأت دولت

ساعت: 16:06 منتشر شده در مورخ: 1397/02/29 شناسه خبر: 1364555

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: جمع‌بندی خسارت طی روزهای آینده باید اعلام شود تا بتوانیم خسارت را به هیأت دولت اعلام کنیم تا درصورت تصویب بخشی از خسارت‌ها جبران شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، علی‌اصغر احمدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: براساس اطلاعیه هواشناسی و اخطاریه مدیریت بحران عصر چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه امسال در بیشتر نقاط کوهستانی شاهد وقوع رگبارهای شدید و تگرگ بودیم که منجر به جاری شدن گل و لای و آب‌گرفتگی معابر و منازل مسکونی شد.

وی ادامه داد: جاری شدن گل و لای و آب‌گرفتگی در یانه‌سر بهشهر منجر به خسارت به چند منزل مسکونی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه ساعاتی بعد از بروز حادثه، مشکلات اولیه رفع شد، افزود: همچنین تردد در جاده‌ها جریان پیدا کرد.

احمدی بیان کرد: برآورد خسارت در یانه‌سر بهشهر در دست بررسی است.

وی با اشاره به خسارت رگبار شدید باران در شهر زیراب تصریح کرد: در این زمینه شهر زیراب به چهار منطقه تقسیم شد که دستگاه‌های امدادی درحال انجام اقدامات لازم هستند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه جاری شدن سیلاب و گل‌ و لای مشکلاتی را برای برنج‌کاران ایجاد کرد، اظهار کرد: با توجه به اینکه فصل کشاورزی است بخشی از گل‌ و لای وارد مزارع تازه‌نشا شد و مشکلاتی را برای کشاورزان ایجاد کرد که مجبور شدند دوباره اقدام به نشا کنند.

این مسئول با اعلام اینکه روز گذشته بخشی از کمبودها را شناسایی کردیم، خاطرنشان کرد: جمع‌بندی خسارت طی روزهای آینده باید اعلام شود تا بتوانیم خسارت را به هیأت دولت اعلام کنیم تا درصورت تصویب بخشی از خسارت‌ها جبران شود.

احمدی یادآور شد: با توجه به شرایط فصلی، لازم است مسافران و مردم از اتراق کردن در بستر رودخانه‌ها پرهیز کنند.

وی با تأکید بر ضرورت پرهیز از ساخت‌وساز در بستر رودخانه‌های مازندران خاطرنشان کرد: باوجود توصیه‌ها و هشدارهای فراوان شاهد ساخت‌وساز در بستر رودخانه‌های مازندران هستیم که لازم است از این کار به‌صورت جدی پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران در پایان گفت: یکی از راهکارها و توصیه‌های مهم به کشاورزان برای جلوگیری از خسارت، بیمه تضمین تولید برنج است که می‌تواند محصولات آنان را در برابر حوادث بیمه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع‌بندی خسارت سیل اخیر مازندران برای ارائه به هیأت دولت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..