تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گود برداری دفن بهداشتی زباله های بجنورد آغاز شده است

ساعت: 16:05 منتشر شده در مورخ: 1397/02/29 شناسه خبر: 1364532

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی:

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: احداث جاده دسترسی و گود برداری برای دفن بهداشتی زباله های شهرستان بجنورد در زمین جانمایی شده آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، علی اصغر شاکری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از هفته گذشته عملیات احداث جاده دسترسی همچنین گود برداری و بتن ریزی در گودال در زمین جانمایی شده در حوالی روستای نجف آباد شهرستان بجنورد به منظور دفن بهداشتی زباله های این شهرستان آغاز شده است که پیش بینی می شود این عملیات تا پایان تابستان امسال به پایان برسد.

شاکری خاطر نشان کرد: پس از اینکه برای این پروژه جاده دسترسی احداث و گود برداری انجام شود، زباله های شهرستان بجنورد به صورت بهداشتی دفن خواهند شد.

وی همچنین افزود: زباله های بیمارستانی نیز پس از بی خطر سازی در این گودال دفن می شوند.

وی در ادامه درباره اعتبارات اختصاص یافته به این پروژه بیان کرد: از محل منابع استانی مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته که با پیشرفت در اجرای کار، سازمان شهرداری های کشور نیز یک میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه را اختصاص خواهد داد.

افزون بر این، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی درباره روش بهره برداری از این طلای کثیف نیز اظهار کرد: هم اکنون انجام مطالعات برای بررسی جدیدی ترین روش های بهره برداری از این طلای کثیف شهرستان بجنورد در حال انجام است تا برای ادامه کار، مسیر مشخص شود.

در عین حال، شاکری در خاتمه عنوان کرد: سازمان مدیریت و برنامه استان نیز مبلغ پنج میلیارد ریال را به منظور آغاز مطالعات برای مدیریت پسماند و تدفین زباله ها در دیگر نقاط استان خراسان شمالی اختصاص داده است که این مطالعات در سال جاری انجام می شود و به پایان می رسد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گود برداری دفن بهداشتی زباله های بجنورد آغاز شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..